Algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Prijzen:
Alle genoemde prijzen op de site zijn inclusief BTW. Kortingen en aanbiedingen zijn geldig binnen de aangegeven termijn of zolang de voorraad strekt. Ik houd mij het recht voor om op elk moment prijswijzigingen door te voeren. Aan foutieve prijs invoer kunnen geen rechten worden ontleend.

Garantie:
Op elk handgemaakt sieraad ontvang je 6 maanden garantie. ​


Kwaliteit en duurzaamheid staan op nummer één bij het vervaardigen van alle Mimmie sieraden. Dit begint al bij het inkopen van hoogwaardige materialen bij betrouwbare, nationale- en internationale leveranciers. Als klant mag je dan ook verwachten dat bij normaal gebruik, met de onderhoudstips in acht genomen, een sieraad de eigenschappen bevat zoals je die van een ambachtelijk vervaardigd sieraad mag verwachten.

Let op! Controleer bij ontvangst van je bestelling direct of deze aan je verwachtingen voldoet én of er geen transportschade is ontstaan. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken. Maar neem voor vragen, op en/of aanmerkingen het liefst z.s.m. contact met mij op. Indien het gebrek binnen de garantie valt zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Onder de garantie vallen afgebroken onderdelen zoals sluiting, hanger, colliers e.d. Neem direct contact met mij op wanneer er onverhoopt iets los gaat of afbreekt. We bespreken samen de mogelijkheden tot een passende oplossing .

Een passend scenario zou kunnen zijn dat je het betreffende sieraad naar mij opstuurt ter beoordeling en/of reparatie (verzendkosten op rekening van de klant). Ik zal het sieraad (mits mogelijk) repareren en kosteloos naar je retourneren.

Mimmie sieraden is op geen enkele manier aansprakelijk te houden voor de gevolgen (of vervolgschade) als gevolg van gebruik of bewaring van de bestelde artikelen.


Klachten:
Niet tevreden over je aankoop? Neem ten alle tijden direct contact met mij op. Ik werk met ontzettend veel passie en liefde aan elke opdracht. Ieder sieraad is ambachtelijk vervaardigd en daardoor uniek en persoonlijk! Omdat ik met natuurlijke producten werk kunnen er kleine verschillen in uiterlijk of vorm voorkomen. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan; ambacht is mensenwerk.  Wanneer je klacht gegrond is zal ik je product kosteloos vervangen of repareren. Je mag binnen 7 dagen na je melding een bericht met passende oplossing van mij verwachten. Lukt het mij niet binnen deze termijn? dan zal ik tijdig hierover contact met je opnemen.

Komen we samen écht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

Privacybeleid:
Je persoonlijke gegevens worden uitsluitend opgenomen in mijn klantenbestand en gebruikt voor het contact tussen klant en Mimmie sieraden en worden NOOIT doorgegeven/verkocht aan andere partijen. Ook geld dit voor DNA Alle DNA worden vernietigt na gebruik hier van van uw sieraad.Of Teruggestuurd naar de klant. indien u hier met mij contact heeft gehad.( info@mimmie.nl)

 

 

Uitzondering maatwerk

“Producten die u via deze webwinkel koopt Met daar in Uw DNA worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.  Om hygiënische redenen is het tevens niet mogelijk om colliers te ruilen of retour te zenden".

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Mits dit geen maatwerk, collier of  DNA sieraad is, is het helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen via mimmiesieraden@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.” 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. (exclusief maarwerk, colliers en DNA sieraad)

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen € 8,40 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mimmie.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

 Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór [tijdstip] worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Alle paketjes worden aangetkend verstuurt via post nl

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen vanPost nl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Pagina: Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Mimmie sieraden
Mail: mimmiesieraden@gmail.com
De handelsnaam van ons bedrijf is:Mimmie
Onze domeinnaam is www.mimmie.nl
Ons vestigingsadres:
Buitenstad 42 A
4132 ACVianen

btw: NL001914282B93

kvk:67601154.

 Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Gastenboek

  • 30-05-2020 - Echt super blij met mijn mooie ring. Ook heel leuk...  lees meer
  • 29-05-2020 - Wat ben ik blij met de prachtige moedermelk oorbellen die...  lees meer
  • 18-05-2020 - Vorige week is mijn druppelset in mini variant binnen gekomen....  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2020 Mimmie moedermelk sieraden | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel